Dom kallar oss mods

En blogg är ett spännande projekt. Speciellt när man inte har en aning om vad man ska skriva om. Det känns lite larvigt, men förhoppningsvis blir det skönt.

Jag måste erkänna att jag ljög lite när jag inte hade en aning om vad jag skulle skriva om. Det är trots allt en blogg. Och i en blogg skriver man förhoppningsvis om sig själv och sina äventyr. Åsikter och sånt kanske också dyker upp. Fast jag har egentligen inte så många åsikter som jag vill sprida till världen. Jag satsar mer på ge er läsare en inblick i mitt liv som student, fotbollsnörd och... hmm, nu tog det stopp, vilket är det tredje ordet som definierar mig? Ja, vi kanske kommer fram till det senare i denna nystartade blogg.

Man måste även givetvis poängtera att jag inte skriver för läsarnas skull. Utan det är för min egen. Det har jag hört är ett måste i dagens lite coolare bloggvärld. Men det jag egentligen vill är att underhålla er läsare. För det är faktiskt bra mycket roligare att skriva när man vet att folk läser det. Nackdelarna med detta är att jag kommer använda mig av många överdrifter samt att jag gång efter gång kommer censurera lite privata saker. Samt mina dåliga sidor som jag inte tycker är fantastiska. Alla står och håller masken, jag håller mig för skratt. Det förväntas av en värdig person.


Martin och bloggaren njuter av valborg.

Kommentarer
Postat av: tägner

VILKEN JÄVLA BLOG GRABBEN

2008-08-19 @ 09:35:52
Postat av: davey

ska göra en travianblog :DDD

2008-08-19 @ 09:36:54
URL: http://www.travian.se
Postat av: Piiitra

Du svammlar ju mer än jag flummo

2008-09-05 @ 16:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0