Jag sitter i ett duggregn

Det går mycket rykten om mig just nu. Vissa sanna, eller de flesta är sanna. Men inte alla, haha. Så jag tänkte försöka göra någon lista och bör kanske även påpeka att allting låter så mycket värre än vad det är.

Jag fick höra att det som hände i Danmark skulle stanna i Danmark. Men så blev inte fallet. Redan första dagen i skolan kom det folk fram och skrattade för att jag blivit slängd i vattnet under simtävlingar i Danmark och så ville folk se mina ben. Visst hade jag blivit slängd i poolen och det förtjänade jag antagligen eftersom jag hånade Norge och Finnland alldeles för mycket. Men det var bara på skoj och jag tyckte det var kul. Och mitt ben, ja det var fullt av rivsår. En danska jag träffade där nere påstod att det skulle vara underhållande att slänga sig i buskar, och full som jag var lyssnade jag såklart. Dagen efter var mitt högre ben fullt av rivsår och det såg kanske inte så jättevackert ut, haha. Men det var skoj. Och ja, jag gillar danska tjejer så det var svårt att säga nej.

Sen har det även sagts att jag har kört radiostyrd traktor på matbordet under Anders 30årsfest. Detta måste jag nog också erkänna är sant. Men det var inte jag som låg bakom det hela. Under 30årsfesten blev det så att jag gick ut och lekte med småbarnen. Och när vi lekte blev jag kompis med Oliver 8 år. När vi sedan klev in så började vi leka med Anders radiostyrda trakror. Och eftersom jag inte orkade springa runt på golvet ställde vi den på bordet och körde bland alla glas och tallrikar. Det var mycket underhållande och jag ska även passa på att påpeka att Anders, Alex och flera andra även gjorde samma sak. Och ingenting gick sönder. Det var bara kul.

Jag kan avsluta med att säga att ni inte behöver vara oroliga. Jag har inte skaffat någon flickvän. Men jag har däremot fått en ny beundrare, Oliver 8 år! Och jag själv är bara förtjust i danska tjejer som kallar mig guldskon. Ta det kallt, det är allt.

Alternativ presentation efter tips från Erik

Efter kritik om att jag är alldeles för flummig så kommer nu en alternativ presentation.

1. Jag är Jonas.
2. Jag pluggar ekonomi med naturresursinriktning.
3. Jag gillar fotboll.
4. Jag gillar inte att förlora
5. Jag gillar att vinna
6. Jag är Best


Varning för ras - Mitt tak rasar in?

Fick nyligen besök i lägenheten, det var en från styrelsen som kom och lämnade denna lapp.

Ja, jag är nästan lite orolig. Har plockat bort tavlor och whiskyn i alla fall, haha.

BERBATOV

Han tar fan död på mig.


Hatar jag, eller älskar jag dig? Fan, snart vet jag nog det också. Jag vill älska dig, låt mig älska dig! Haha, desperat grabb.

RSS 2.0