Sköna vi är

Seg dag idag. Vaknar av att några försöker sno min balkong. Okej, sno kanske är att ta i. Men balkongen ska tas ner och bytas ut. Fasaden ska även målas om och ja, det låter lite smått. Men det är sånt man får ta. Hur som haver var jag väldigt seg på dagen. Teggner också. Men efter många om och men kom han förbi på kvällen. Med sig hade han Sushi, och jag hade inhandlat japansk öl. Så nu har jag ätit sushi två gånger i mitt liv. Rätt bra grejer faktiskt. Fast lite ovant. Känner att den har mycket mer att ge, än vad den ger mig nu. Så efter några till måltider kommer det nog vara briljant.

Efter sushin blev det film, there will be blood. Positivt överraskad. Har sett den förut, men då var jag bakis så jag kom inte ihåg mycket. Och den var klasser bättre denna gång. Men ja, lite seg då och då. Fast det kunde jag ta nu. Vilken jävla vardagsblogg detta börjar bli. Det är givetvis Fredriks fel, han motiverar mig.

Cheers

Kommentarer
Postat av: tegg

haha fuck blogg, jag måste också fixa en. såga allt lix

2008-08-26 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0